Alla inlägg under december 2007

Av alexandra alexandrahellberg.blogg.se - 24 december 2007 10:59

Great, äntligen får jag träffa underbara tomten igen, jag har ju faktiskt gått runt i 365 dagar och väntat på att få träffa han, från mårgonen man vaknar och man får vänta hela dagen, tills man hör att ytter dörren stängs och han skriker; finns det några snälla barn här, och alla barn (iklusive jag) skriker JAAA xD hahaha

fast den händelsen var länge sedan att jag skrek "JAA", som så synd är ska nog göra det, det här året .. eller jag menar IDAG =D=D=D=D=D, ihhiih,
ja jag ska bersätta lite hur tiden har varit när jag inte har skrivit blogg, jo den har varit great :) har träffat danne hela tiden :) vart sjukt underbart, så har vi åkt skoter och massa mer =D så otroligt roligt.

jahru =D nu vare jul igen, nu har jag varit med om 16 jular =D helt otrolig och jag kommer vara med om 70 st till =D och snart kommer jag få fria jul i mitt och dannes egna hus och klä granen med han, hahahah eller vi snackar om några år  men iallfall, det är ju otroligt =D hahah, men nu ska jag inte förstöra stämmningen på julaftons natten, eller iallfall natten till julaftorn, utan jag ska vara vaken några timmar till! sen när jag vaknar på dagen så ska jag skriver mer, sen under hela dagen om varje händelse, som händer, tills alla är så full att dom dom sommnat =D hahah men hare så gött så länge Pussart & GOD JUL ffs=)

         ;
Daniel engström, du har fått mej att inse så mycket att förstå så mycket, att kärlek inte bara är kärlek, det är så mycket mer än bara de , det är respekt, hänsyn  och massa annat skit =) hahah, att vakna upp en dag med dig med att pussa dig på kinden eller på panna och säga god morgon älskling, eller som på kvällen innan vi somnar när du håller om mig och säger go natt jag älskar dig gumman, hur mycket kärlek är inte bara de ? och hur lycklig blir man inte att höra från den personen man älskar fett mycket bara säga en sån sak ?, Oofffch..it's feels so damn good! som bara andra massa tillfällen, man värkligen känner sig älskad =D you are so mutch hun, you are my evrything <'3


25 december, ja jag vet att jag skrev och lovade att jag skulle skriva allt som hände igår, men jag tyckte det var onödigt för jusst då kunde jag bara komma på ett ord för allt, woderful!, det är så otroligt härligt att vara hemma, uuuffsch, i don't want back till härnösand, det vill jag värkligen inte, men nu om jag har tur och sköter mej nu på slutet också så kommer det bli hela sommarlovet hemma häri sundsvall sen så flyttar jag hem då med :') can't whait , vill värkligen att det ska bli så. blir som den störstaste drömmen man har som går i uppfyllesle, men min största har redan gått i uppfyllelse, och det var att hitta nån specill som fan inte är som alla andra & det är du daniel. ta inte illa upp alla min älskade vänner ni är otroligt speciell det hoppas jag att ni vet, men nån sepcill som man kan älska, ja jag älskar er det gör jag !, men nån specill som man älskar med hela sitt hjärta, men vafan, jag älskar er med hela mitt hjärta med, men nu förstår min synpunkt, orkar inte vara så långsökt. men iallfall :), julen var helt perfect.


daniel kom senare :) eller inte så sent vid 7 -8 kanske ? så glad jag blev då =)))) så myste vi fett, sen kollade vi på simpson the movie, nog för att jag hade sett den förut, men inte daniel, så vi såg den hahha =) den är ju lite små sjuk trotsallt :). mer i ditaljer hur folket och deras "nyktra" tillstånd nämner vi inte, en del gjorde bara bort sig, en del likade mig ? xD hahha, och en del var bara dum i huvudet, det är ju som på filmen " tomten far till alla barnen" hahaha =D när den vegitariska emo tjejen rabblar upp vad alla personer än :) men iallfall, nu vet jag inte mer vad jag ska skriva, men vi tar väll nån rad till eller vad tycker ni ?=)

till dom underbara


lina berglund, du har fyllt mitt liv med så mycket kärlek, och ljus. du har fått mej att fortsätta kämpa, utan din kärlek, skulle jag vara lost, jag skulle vara ute i det mörka igen!, så jag säger bara tack, din kärlek är enorm <3!


alicia karlsson, du är min bästa vän, och vi är lika varndra på minsta sätt, inte på hur vi ser ut kanske inte på beteendet, men vi har samma helvete!, det är så mkt som både du och jag har gått igenom som är så lika, du ska veta om du behöver hjälp så ställer jag alltid upp! om du mår dålig, så gör jag allt för att få dig må bättre, om du är ledsen ska jag göra allt för att få dig lee igen ! jag gör allt för dig <3


mariah pellkvist, hjärtat mitt, du ska veta att det inte finns många som du, som är så otroligt snäll omtänksam , du är som en rikig ängel, du har inte gjort ngt fel, men ändå så når du inte fram, jag ska säga dig du förtjänar det bästa, det bästa som finns, för en sån otrolig tjej som  du är, roli snäll och allt, hela paketet går inte att finna nån förutom dig !<3


amanda österström gumman min vi har hållt i hop länge nu! och jag vill hålla i dig tills den dagen mitt blod inte pulserar i mina ådror, när inte hjärtat längre pumpar runt allt blod!, jag vill för alltid hålla dig i handen på våran knasiga stig! jag älskardig <3


sanna gottharsson, du gumman, du & jag ? hur fan ska man beskriva oss? det går inte, inte med ord, man måste se och uppleva oss för att förstå att det finns bara 2 st som är som oss !, dom tiderna jag har haft med dig, dom kommer jag aldrig att glömma dom kommer alltid ALLTID! finnas kvar i min hjärna ( i mitt specilla minnes låda ), hela 8;an med dig, gud vad tokiga vi var :' ) jag vill bara uppleva allt om och om igen !, jag vill inte att det skulle hända att vi for i från varandra, men det har vi gjort :/, vi pratra nästan aldrig mer, men vi gjorde det i går :') på julafton vi pratade om alla minnen, det var så roligt, jag satt här farmför datorn och skrattade, för när jag tänker tillbaka på oss och våra stunder, Då är jag lycklig! <3


vicky berglund, åååh hunniiiew, jag älskar dig det kommer jag alltid att göra, du är så neutral,med dig så känner man sig inte pressad man känner sig inte stressad, men dig så är man sig själv med, det är det som är så härligt, man vill inte vara ute på stordåd, att bara vara hemma en kväll med dig är det härligaste som finns! låt oss för alltid finnas förvarandra för jag vill alltid finnas för dig, du är trots allt min syster ! <3


ida tallberger, du är en fantaskisk person, du går inte att beskrivas, du är du ! och vi har haft så kul :), jag kommer i håg när vi var på fest i naksta, hahahha näru gämmde dig undersängen när polisen kom :') åååh det var så sött, så kommeru upp där ba; Ojjj... HAHAH :D ååh gud :D du är så tokig älskling ! Jag älskardig otroligt mkt <3


emma nordin , vi har haft våran tid som inte var så rolig kanske, men jag kan lova dig dom tiderna är över, jag tror jag har mognat på mig lite mer nu, och jag acceptera dig för jusst den du är ! för du är så glad, go , snäll, du är allt, jag skäms så mkt för vårt förflutna, men du ska veta att jag är så otrolig glad att jag har dig nu! och jag kommer aldrig släppa dig ! du är min nu ;) och det äru föralltid <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards