Alla inlägg under januari 2008

Ursha har mått hemskt dåligt, eller jag gör väll de, sen i måndags, då Danne åkte, nu är jag bara trött och deprimerad. Orkar ingeting.

och nu skit kul , inte hem på 3 veckor, men det ska det bli ändring på är så jävla ffförjävffla förbannad, har möte med fitt soc på fredag, då blire mycket prat och mycket ska ändras annars jävla fucking annars jävlar !!!!!!!!!!!!

Så pratade jag med Alicia i går, lite granna bara, i smyg, för hon får ju inte prata med mig, ja jätte kul, då mådde man ju för i helvetes jävla skit ännu mer dåligare. När man fick reda på att hon inte får prata med mej

Mega stort prov i mårgon och det skiter jag i, jag har ingen jävla lust, orkar inte fixa så jävla mycket som har varit trasigt, och det är inte det lättaste. Men fuck, du skiter väll i vad jag använder för ord, du skiter också fullständingt hur det är och hur jävla illa det blir, ja men då undrar jag vad i helsike din jävla nolla varför läseru min bloggg??????? Det är du som är sämre, u suck ! ( typiskt mej att förtränga hur det är att det är jag som är sämre, och tänker att andra är sämre ) och detta är inga steg framåt, nu med ensamhet och sorgsenheten comes back

Igår vare en ganska intressant kväll, jag stampade ner min fuckkkkade cp hor bärbara dator i sopkorgen, Fucking hell vad jag hataren ! skiter i om den funkar eller ej, den ligger fortfarande kvar där, och där ska den ligga och runta bland allt möjligt som man har i en äcklig papperskorg, den ska kastat, men det var väll nån månad innan dess, jag är inte så duktig att tömma papperskorgen, men hoes give a  fuck,

Man gör val, och man vill inte välja mellan saker och ting, varför inte välja båda, men det finns ju endel problem i sammhället för att man inte ska kunna välja mellan saker och ting och det är ju soc, och hela deras jävla company!!!!

Som jag vet så brukar soc och polisen jämmt läsa mina bloggar förut, men dom var anonyma så man inte ser dom, och hur kan jag veta det ? Jo för att mina skrivna bloggar tas upp på möten, på bup, hos pshykiatrikern, på polisförhören ? men vafan,  ni ska fan inte in och läsa era jävla fucing besatta äcklen !!!!

om ni håller kvar mig länge till funkare inte läge till heller...
i realy don't belive on changes, i don't gonna changes, evry knows its like that way, evry body seen it, but i'm noot see, i realy want a way out of this, but the way out don't exicist, it can't be finde. you do what's its gonna be right ? ...... fucking trash life !

Nytt år nya chanser, då kan man fundera ett tag på villka nya chanser ?

Man får en chans, man tabbar den, sen var det tabbat. Ni kanske förstår mer exakt om jag säger så här, man misslyckas, okej? Men då har man misslyckasts, en tabbe är en tabbe, ett misstag är ett misstag. Jo visst har man gjort många tabbar, dom tabbarna finns kvar det kommer dom alltid göra, men det blir aldrig försent för att gott göra saker och ting och har gått snett :), som tex, jag har börjat nu, och det går bra, bättre och bättre och bättre hoppas jag!

Det som tynger ner mig mest jusst nu det är att min bästa vän Alicia Karlsson ska flytta, hon flyttar nu i veckan, bara om nån dag, hon flyttar i mårgon :'( Men hjärtat du ska veta att det kommer gå bra, du kommer tillbaka, du kommer på den röda hollywoods mattan, för i mig, och så många fler av alla dina vänner ser dig som en stor stjärna. Jusst för att du är en stjärna, den stakaste av dom alla, och ljustaste. Jusst därför vet jag att du kommer klara av detta jusst för att du är så strak. Du lyser så starkt så alla som ser dig ser att du är sänd av gud, en varelse på denna jord för att ge kärlek, och vara en sån otrolig människa, jag älskar dig gumman mest av allt (`v´)

Jag kanske ska berätta hur min nyår har varit :), jag var hemma med daniel, och myste, tror fan inte att det kunde bli bättre, det var så skönt att bara vara hemma och tare lungt, jag älskar dig daniel <'3

och jag hoppas att alla min älsklingar hade en rikigt jävla fylla på nyår =D !  och att ni hade det bra ! jag älskar er <3

Alexandra Sundin, du har varit min bästa vän i 9;år nu, 9;an det var vårat år, det var då we came back, det hade ju gått några år sen det var rikigt vi, men nu blire samma sak igen ;/ men jag hoppas att vi kan ta igen allt nu i sommar, när förhoppningsvis jag får flytta hem, jag tänker på dig hela tiden, och vill veta hur du mår hur du har det, vad du gör. Hoppas att du inte glömmt bort att jag älskar dig förevigt. 

You mean so fucking much for me bebji <3

                          
du är den som kom in i mitt liv, in i min värd och satte färg på allt! <3 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards