Alla inlägg under februari 2008

Av alexandra alexandrahellberg.blogg.se - 22 februari 2008 10:38

140 dagar för oss idag ääälskling =)
Du är min framtid, du är min tid,  du är mitt liv, du är min luft, du är mina hjärtslag, du är min puls, du är mina tankar, du har mitt saliv i din mun xD hahahhaa ;> Nejråh, men du är allt älskpälsk.

jag ber om ursäkt för mitt betende, men du vet att jag har det svårt.
det är nog därför jag är som jag är, men du ska veta att, såra dig är det sista jag vill göra, och så lågt kommer jag aldrig sjunka. Att jag skulle förlora mitt livs kärlek. Dt vore min död. Du är min livslust! Tack för allt, your the best =)

         ;  

Kommer du ihåg 3;e gången vi träffades? Jag gav dig blommor och frågade om du ville gifta dig med mig ;}.
Så när jag ser dig, mår jag bra för jag hatar att sakna.
du får ge mig tid, att få bygga upp allt som rasat i mitt liv, och jag hoppas att du vill vänta.
Älska mig & du får dubbelt tillbaka <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards