Direktlänk till inlägg 9 september 2008

JORDEN GÅR UNDER

http://www.expressen.se/Nyheter/1.1293738/forskare-i-morgon-gar-jorden-under#comments


jag såg på msn att någon hette "jorden går under om 2dagar".

igår läste jag det alltså, och så klart jag blev nervös, och orolig, men tänkte inte mer på det. Nyss skickade alexandra sundin den här länken.

jusst nu är jag fan helt jävla skakis. vart tår ögd precis efter jag läst de. och blir det nu också.


Men tänk om det skulle vara sant, tänk om det skulle vara så?

:( då skulle jag inte tyckt om socialen, som plaserade bort mig i 1 år!

medans så kunde jag ha umgåtts med dom jag älskar, med min familj, med mina vänner. fy fan vad allt känns så meningslöst nu.......

är rädd för att förlora allt jag har nu. rädd för att det ska hända, rädd för fan allt.


jag skriver det här, för jag tänkte om det blir en "jorden nr2" och folket där kommer på internet. så kan dom kanske hitta det här där. eftersom det som väl läggs ut på internet finns alltid kvar. Jag är inte insatt och förstår inte så mycket hur det funkar med internet, men har för mig att internet är en ända dator som står i london eller nått ;S? men om jorden sugs in i ett svart hål, försvinner den datorn, så då kanske allt försvinner :(


men vadfan, jag har så mycket mer att lära mig.

jag känner hur min puls stiger för varje sekund. :/


jag älskar hela min familj; tina hellberg, nike almqvist, noelle almqvist, hans-olof nordman, ingemar stenman, christina stenman, jim stenman, eva stenman, saga stenman, FARMOR! tommy almqvist, Jonas. alla pappas barn, (mina syskon) villka dom nu än är...


jag älskar alla mina vänner; Alexandra sundin, Alexandra Hult, erika björk, Amanda Österström, Vicky berglund, Lina berglund, Ida tallberger !


jag älskar min pojkvän Daniel Engström


www.hebba.bilddagboken.se , lite bilder!


men till framtidensgenartioner som kanske hittar detta, eller kanske uppfinner internet igen.


hum vad finns det att ta upp

sverige , är ett neutralt land, som aldrig krigar. är ett trykt land


jag är alexandra hellberg och är 16 år :O typ för ung för att dö om det skulle hända .


jag ångrar allt, allt jag gjort, förlåt alla.




 
 
annelie

annelie

20 september 2008 16:37

men om jorden skulle gå under så skulle ju alla dö och alla hamna på samma ställe, så vi träffs ju igen allihop ;)

http://annelien.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Http://Alexandrahellberg.blogg.se Http://Alexandrahellberg.blogg.se Http://Alexandrahellberg.blogg.se Http://Alexandrahellberg.blogg.se Http://Alexandrahellberg.blogg.se Http://Alexandrahellberg.blogg.se Http://Alexandrahellberg.blogg.se Http://Alexa...

...

ibland kan du vara en riktig fitta. behandla folk som du själv vill bli behandlad,och när jag behandlar dig likadant som du behanldat mig så blir du arg och ska "åka, hem" jävla tönt !!!!!!!!!   Vars finns det mogna killar? Värkar då inte hitta någon...

Jag måste ju ha dom bästa vännerna man kan ha. Så mycket ni stöttar mig.  jag ställer upp för er i ur & skur <3 nemo nisi mors   jätte jobbigt att vara ensam jusst nu, nikke skjussade mig till emma förut. Fick annat att tänka på ett tag, det var s...

..

  ingen kul kväll

fick reda på nu att postenhar strulat.  Och kommer säkerligligen inte få något av grejjerna jag har beställt. Fick besked från en affär. att ecco skorna hade skickats tillbaka, så nu får jag betala frakten IGEN ! :(   sen presenten till emil beställd...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards