Alla inlägg under mars 2009

...

ibland kan du vara en riktig fitta.

behandla folk som du själv vill bli behandlad,och när jag behandlar dig likadant som du behanldat mig så blir du arg och ska "åka, hem" jävla tönt !!!!!!!!!


Vars finns det mogna killar?

Värkar då inte hitta någon !

du kan dra (;

Jag måste ju ha dom bästa vännerna man kan ha. Så mycket ni stöttar mig. 

jag ställer upp för er i ur & skur <3

nemo nisi mors


jätte jobbigt att vara ensam jusst nu, nikke skjussade mig till emma förut. Fick annat att tänka på ett tag, det var skönt..

Emmas pappa & theres helt underbara, tack för stöd & tips. 


klockan är halv 4 och är livrädd att gå och lägga mig..

rädd att han ska stå i mitt rum & stirra på mig eller göra vad fan som helst med mig.. vågar knappt gå utan för rummet nu när det är nedsläckt, rädslan att han kanske står där i mörkret.. 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards