Alla inlägg under mars 2008

ännu engång bevisat att det är jag som är felet..

jag älskardig, jag älskar dig så jävla hårt. :/, sånt folk kan skriva, utan att mena det, men jag är så jävla kär i dig att magen fylls med fjärilar, när jag tänker på dig blir jag så lycklig att hjärat slåt tusen slag fortare i minuten, när jag tänker på när du ligger vid min sida, så kall svettas jag, när jag känner dina rörelser, så släpper jag tårar, bara för att dina rörelse vill jag känna föralltid, så känns det jusst nu iallfall.

efter denna tradegi... så älskar jag dig ännu mera, nu släpper tårarna lös, tänker för mkt, saknar dig förjävla mkt, krama mig hårt snälla älskling don't let me go.
nu ska jag lägga mig och kramas med ett gose djur, och ta en snus, för att känna lugnet.

fuck... måste bara skriva/säga det igen jag älskar dig jag älskar dig.

måste bara tacka neda, du är så jävla helt otrolig, du ställer jämt upp gumman, du fick min tårar att sluta rinna på bara några sek. du är en helt otrolig tjej, du är guld värd, låt mej ge dig all kärlek, och alla världens guldgruvor, hela sveriges sommarblommor, låt mig ge dig den frihet du förtjänar min älskling <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards