Direktlänk till inlägg 5 september 2008

FÖRVIRRAD

Av alexandra alexandrahellberg.blogg.se - 5 september 2008 21:33

jag är förvirrad i..... hela huvudet


jag älskar dig , jag älskar dig nått otroligt.

men ibland får jag skumma känslor, och blir rörd, generad, av andra..

villket kanske är normalt, jag är bara en männsika.

men jag är ung, jag vill inte vara fast. men samtidigt kan jag inte vara utan dig. jag är inte som dig och går bakom din rygg, ljuger för dig och sviker dig.

jag får en klump i magen justs nu när jag skriver det här. bara för att det är sant? jag vill väll inte veta sanningen.


men det känns som vi är på en bättringsvägen. du är GULD. och allt jag någonsin kunnat önska mig. men.. man vill exprimentera ;|..

låter så hemskt när jag skriver det. jag vill vara med dig nu, jag vill alltid vara med dig så känns det iallfall nu.


OCH DU ÄR ALLT JAG NÅGONSIN ÖNSKAT. men det är mig det beror på.

jag vill alltid ha dig



men nej ursh jag kommer ingen vart med det här..

alldels för mkt skuldkänslor när jag skirver allt det här. och försöker kanske förneka lite.


jag håller mig till en , och det är du mitt livs första kärlek

och jag är din första rikiga kärlek, fast du haft fler innan, men dom älskade du inte lika mkt, var inte kär eller nått.. men då förstår jag inte hur man kan vara tillsammans med en människa, och låter dom få känslor helt i onödan, tycker det är lite känslokallt..

kanske det bara är myt allt. jag vene, men jag litar på dig. inte för att jag bryr mig,


du ljuger nog ..

men jag älskar dig!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Http://Alexandrahellberg.blogg.se Http://Alexandrahellberg.blogg.se Http://Alexandrahellberg.blogg.se Http://Alexandrahellberg.blogg.se Http://Alexandrahellberg.blogg.se Http://Alexandrahellberg.blogg.se Http://Alexandrahellberg.blogg.se Http://Alexa...

...

ibland kan du vara en riktig fitta. behandla folk som du själv vill bli behandlad,och när jag behandlar dig likadant som du behanldat mig så blir du arg och ska "åka, hem" jävla tönt !!!!!!!!!   Vars finns det mogna killar? Värkar då inte hitta någon...

Jag måste ju ha dom bästa vännerna man kan ha. Så mycket ni stöttar mig.  jag ställer upp för er i ur & skur <3 nemo nisi mors   jätte jobbigt att vara ensam jusst nu, nikke skjussade mig till emma förut. Fick annat att tänka på ett tag, det var s...

..

  ingen kul kväll

fick reda på nu att postenhar strulat.  Och kommer säkerligligen inte få något av grejjerna jag har beställt. Fick besked från en affär. att ecco skorna hade skickats tillbaka, så nu får jag betala frakten IGEN ! :(   sen presenten till emil beställd...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards